Välja klänningar

Jag tänkte att ni skulle få hjälpa mig med en liten grej...

De är så att jag vill skicka efter lite nya klänningar sen när mina pengar har kommit.
Vilket jag hoppas dom gör väldigt väldigt snart...
Börjar bli irriterad.

Men antingen dessa två

Från Delias.com
som kommer att kosta ca 1200 inräknat med tull och postensavgifter

Eller också dessa


Dessa två från stylebystars.com
Skulle kosta 965 och då är frakten inräknad


Tigi DressKnitted button DressIda Dress
249:-                                                   599:-                                                  499:-
Dessa tre ting kommer i från Nelly.com och skulle gå på 1386:- med frakt
Alternativt bara de två sista för 1137:-

Jaa de är dom för så länge... förösker hitta fler hemsidor som kan vara lämpliga..
Vet ni någon ? Skriv gärna en kommentar då..

Så säg mig nu...Vilka klänningar skulle ni välja?

Här kommer några fler

KlänningBustierklänning
599:-                                                               399:-   
SatinklänningSatintunika
         399:-                                                           249:-
dessa kommer i från Halens...

vad tycker ni???


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0