Tatueringen

Jaa kom hem i dag och förvantade mig ett brev.. jag hade fått 7.. delvis min lön..... men inte hela...
måste fixa lite på arbetsförmedlingen och sen skicka in papprena och sen få resten... hoppas bara inte att jag strulade till de genom att jag var klantig nog att inte skicka in mina sökta jobb...
Jaa de ordnar sig säkert.. Hoppas jag VERKLIGEN...

Usch annars blir jag sååå sååå arg på mig själv..


Var inne på house of pain idag och kollade vad min tatuering skull gå på... 700 sa han...
Och de låter ju lovligt trodde betydligt mer.. räknade med minst 1000 iallafall....

Men jag ska kolla de andra med... Och sen ska jag bestämma mig.. Eller va fan...
varför?? killen på HOP sa vilka ställen de fanns... och vilka han inte rekomenderade. Och att L7 kommer ta överpris de vet jag ju...
Så varför inte bara köra hos den här grabben....
Vad säger ni???



jag vet vad ni säger INGET....

de är verkligen ingen ingen inge som skriver nåt...
jag har frågat om massor för jag tänkte att  folk kanske ville ge mig lite tips eller nåt men ingen...

eller jo Carro skrev att jag inte skulle gå till L7 som hon tyckte...

men ananrs då???
jag har frågat om klänningarna`???
 och en massa annat före de,..
men ingen skriver nåt...
Känns rätt trisst måste jag få säga...


jaja.. på torsdag blir det iallafall en massa att göra...
jag ska till ungdomsmottagningen... jag ska till arbetsförmedlingen... jag ska kolla in en butik som har en massa saker till scrapbooking jag ska kolla andra tatueringsställen om jag inte redan har bestämt mig nu..

Hmm vad mer???
vet att de var nåt mer...
minns inte riktigt...
JO gå till banken och lösa in utbetalningsgrejen på lönen....
Skicka in papprena till länsstyrelsen så får vi se...

Såå nu då?? ska ni skriva nåt??

:(

//

En liten hälsning
Postat av: Carro

Ja brukar tatuera mig nere vid hamnen på ett ställe som heter Roggas tatoverk typ. Riktigt bra gubbe!!

2008-06-10 @ 23:11:08
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: evelina

Mange på house of pain är bra, han gjorde min ängel på ryggen och jag är nöjd. Jag tycker du ska gå dit! Kram

2008-06-11 @ 08:18:22
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0