Sunshine

de var ett tag sen nu jag satte mig här o tog mig tid att skriva...
Har vakren haft ork eller lust eller haft tid för den delen...
Men nu är jag här....


kan ju börja med att skriva att de blev en hel gul bikini...och en extra svart överdel då dom inte ens hade de blå här  i norrk.... dom visste inte ens att den färgen fanns så jag fick visa dom på internet hehe:D
men men så är de ibland...
hade ju varit snyggt med en blå överdel så hade man kunnat vara lite Svensk liksom...De är rätt snyggt.... kanske kan få tag på en snygg blå överdel någon annan gång,.,


Tror ni jag har fått min lön ännu då eller???
NAe skulle itne tro det...
Börjar bli liiiiiiiiiite jävla arg förbannad och irriterad...


men så är det hoppas den kommer i veckan...
får ju tillbaka på skattan nu med snart..Skönt.. men de var ju inte mycket pengar... typ 1,5 elller nåt...Så....Jaa

KUL KUL KUL....

Tänk om nästa lön kommer sent med då då?!! ARG åå....

Btw ska jag till nya jobbet idag och fixa lite där inne och sen ska vi ha lite möte o snacka lite och så där..Skriva på kontrakten och sedan ska vi faktiskt ut och äta Så de blir en hel dag för mig det....

Imorn ska jag försöka hinna med Gisselle och Charlotte....på torsdag blir det jobb.. på fredag är de stängt för då är det juh nationalldagen...
Jaaa.....
Och på lördag är det jobb till 15 och sen är det dags för 50 kalas....
På söndag???! Hmm tror att jag åfr ta de lugnt då hehe..

Måste fan hinna städa lite här hemma också... De ser ut som helvete-- och värre änm vad de brukar när jag skriver så....

Fy fan....

JAJA....bara att ta tag i det...


Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite sen är det till jobbet som gäller....


HA en UNDERBAR dag i solen...
jag ska försöka njuta så mycket som möjligt av den hehe:D

WIIEEE

//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0