Sthlms blodbad is over

Ååå de finns så myyycket att göra... har varit helt super rastlös sen jag vaknade i morse.. USch o fy fan...

vill bara sitta o glo på film o snaska på nåt gott....
men saken är den att godis är för sött frukt är för kletigt chips är jag inte sugen på...
jag vill ha KAKAOOOO

jag fattar fan inte vad i helvete det är med mig...

jag är så sugen på nåt...
men så fort jag äter godis är de liksom en godis bit och sen bläääää för de är så sött o sliskigt...
frukt har vi itne ens hemma...

Och när jag dricker oboy... jo jag har gjort de några ggr nu igen fast jag höll på att sluta... men då häller jag i mindre oboy och så häller jag io kakao för att jag vill ha kakaoo... kakaoo och kaffe....
det är jag sugen på...
bara för känna någon grym kakaosmak i munnen med en lite "piff" av kaffe i ... Åååå de skulle nog göra susen...

men varför i helvet...??
HATAR kaffe.. eller de luktar underbar men smakar skiiit...

börjar mina vuxen hjärnceller växa eller???

Hmm undra...

funderar på att göra kladdkaka med extra kako och sen kanske lite kaffe i hihihi:D:P

Hmm undra hur de skulle smaka...??
Testa nåt nytt liksom...


vad är det med mig...


Och vet ni vad mer då...

berättade ju om sthlms blodbad nu för första ggr på över ett år är jag fri... utan mens...Och jag har inte ens tagit ut staven ännu...
WIee säger jag... men också så jävla typsikt...
jag menar nu när jag väl ska ta ur den då kanske den har anpassat sig till min kropp...

ÄÄ eller tvärtom kanske... hehe...


men fattar ni hur jävla typsiskt det känns eller????!??!?!?

DOH..


//

En liten hälsning
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Hur mår du? :D

2008-06-16 @ 16:45:51
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Jag är sjuk. Så det är sådär..

2008-06-16 @ 17:44:34
URL: http://typperra.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0