Så sköönt

Jaaa helt underbar för första ggr denna veckan fick jag sova ut..
hel galet...

De två senaste dagarna har jag gått upp när killen har stängdörren och gått till jobbet... o de är ungefär 6:45 men då har jag legat vaken sen hans klocka ringt vilket är runt 6:00

Idag vaknade jag då med o pratade med honom o var vaken kanske en timme efgter att han åkt..
jag var så hungrig att jag höll på att spy.. tänkte att om jag somnar kanske de går över... men det var ju omöjligt.. ligga där med en mage som ena stunden kurrar o andra för kvälvningar...
FY farao..
så jag tog mig en bit gurka o hoppadse de skulle hjälpa lite så jag kunde få somna om..
O de gjorde det...
för jag sov  till 11:D
Underbart...
Vaknade vid 10 men tänkte ä jag testar att somna om. kanske sover 20 min till
sakt o gjort... fast 20 min blev en timme:D

Så nu måste jag medge att jag känner mig tröttare än förut..

Men skönt ändå..

Idag ska jag bädda om sängarna sätta upp nya gardiner jag köpte igår på rean. lite rosa insperirade...för sovrumet går trotts allt i rosa..
Stackars Andreas.. men va sjutton... Jag tycker om det HahA:D

Sen så antar jag att de blir att träffa kompisen idag
Han fick jobba över massor igår.
Men skulle förmodligen sluta 14 idag...

Så då blir det fika snacka foto och fota förhoppningsvis...
Kan bli grymt kul..
han har nog en del att lära mig...
O de tycker vi om..
Så det är inte helt omöjligt att vi ses några ggr till i sommar hehe:D
kan ju hoppas iallafall... vi lära mig fota så mycket bättre...
Och självklart träffa fredrik med. De var ett tag sedan..
Ungefär 3 år sen faktikskt...
Ojojoj... jag träffade honom under en vinter innan Andreas..Så de måste vara 3 år sedan..

Usch illa att de är så lång tid...
O med träffa menar jag inte dejta..
utan sågs..



Nu känner jag att min mage nog borde få i sig lite mer energi och vettig frukost..Sitter o gnager på en gurka bara för att inte må illa...
De som stör mig mest är bara att jag blir så jävla hungrig...
Jag fattar inte det...
Jag brukar ALDRIG bli så här hungrig över en natt..
Fattar ni hur långt det går o vara hungrig tills man är så hungrig att man nästan kräks??
fan de är ju as länge... plus att tar de verkligen så mycket på energin att sova????

JAJA.. frukost blir de nu...
Hoppas jag...
//


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0