Pina Colada

WIEEE... jajajajja... nu jäkalr harj ag dricka till fredag... jag är så jävla petig när de gäller alkohol...
Jag kan inte dricka öl. dricker inte vin.. Cider är bara någon enstaka som funka om ens de nu för tiden... så vad finns de kvar??
Drinkar...
Japp.. och jag har precis just nu gjort en egen pina colada som är min absoluta favorit drink...

Så nu har jag redskapen och kunskapen så nu är det bara att dricka på fredag ...YEAHY o ska jag vara ärlig så gjorde jag att glas fullt nu så jag dricker det nu hehe:D
på en vardag...
men fy faro vad gött de är när man hittar nåt underbart att dricka..
de är dock inte bara att ta med sig en flaska cider...
utan de ska med MALIBU MJÖLK OCH så klart ANANS JUICE...
YES... o den är kanon..Sen måste KIm stå för IS... Massor med IS is is...
då är den gudomlig... för isen fattas nu....

men i fortsättningen vet jag att Malibu är nåt som är gott att dricka..
gjorde även en jordgubbs drink.. med en jordgubbs drink mix... men fy farao vad den var söt...
mindre jordgubb...
den kommer tyvärr inte gå ner i min mage idah...
om inte pina coladan för mig att vilja ha mer alkolhol vill säga..
men jag skulle knappast tro så...



Tog bort tejpen förut som dom satte dit i går o köpte en ny tejp o satte fast.. och vi kan säga som så att en del av min hud sitter kvar på den gamla tejpen... o de är inte skönt... kanske får ett super fiiiint ärr där nu...
:(

Dumt alltså.. trodde itne att man kunde reagera på en sån sak...

men men så är det.. alla är vi olika o tur är väl de:D

//

En liten hälsning
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag hade lite rabatt, så det gick på 1013 kronor typ, med frakt och allt :)

2008-06-18 @ 21:10:15
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Lisa

rosa pantern e den goaste drinken :P lätt att göra själv också!

2008-06-19 @ 00:59:59
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0