Penger pengar pengar

Jaaa jag fick papper från Advokaten angående lönen som jag ska få från Ooups eftersom de gick i konkurrs och om vi säger så här jag trodde att semestererstääningen skulle hamna på typ 2000 eller nåt för jaa jag vet inte hur de funkar.

Jaa hade liiiiiiiiit fel... jag får mer i semesterersättningen än vad jag får i lön en månad HAHAHHA....

Och om vi säger så här jag kommer att få ut 3 månadslöner.. fast de är ju två månader som gäller..De är rätt nice faktiskt...

Men från början var de ju bra mycket mer pengar än vad jag kommer få ut... dom kommer ju säkert dra runt 16000 i skatt jaa ni ser inte fel.... dom kommer att dra 16TUSEN i skatt för att jag kommer få en massa pengar.. fy fan säger jag bara... de tycker vi INTE om... jag menar man ser summan framför sig o så typ halveras summan:( Suck..

JAJA men de blir pengar... och d blir de absolut att spara och betala av mina saker som jag har...
Så det kommer bli skönt vill jag lova...

Men de kommer ju inte bli så mycket pengar så.. eftersom jag har räkningar och jag kommer förmodligen få de som en klumpsumma och jag måste ju spara allt till månaden efter...
Så de blir liksom att INTE röra de pengarna förens jag har betalat av alla räkningar månaden efter... och eftersom jag inte får lika mycket lön månaderna från intima nu som kommer ... så jag måste spara till de med...

Men mne sånt är livet... pengar blir det.. och de är ju intressant... hehe...


Så är det med de...
rätt NICE... tack... och så kommer skatte pengarna tillbaka med... ihihihi..WIEE

//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0