På väg till jobbet

Ja snart bär de iväg till jobbet..
igår var de stängt... Skönt för igår var de underbart väder och jag fick njuta av det...
Låg i solen hela dagen..... Badade gjorde jag med...lekte lite med oliver... eller rätt mycket faktiskt...
Skalade lite potatis till den stora festen idag..
köpte ett träd gjorde vi med...

och så firade vi ... nae de gjorde vi faktiskt inte vi sa typ bara grattis och gav Andreas pappa ett träd...
För idag ska vi fira.... 50 års fest med 60 pers MAAAAASSA god mat och en jäkla massa alkohol... hiihi...
Så på Söndag blir de nog att ragga fram ett par solbriller om man ska visa sig utanför dörren...
Eller också blir de som de brukar för min del...
inget dricka alls..
hehe...


Hoppas bara inte killen blir dryg... han har en tendens att bli där när han har druckit...
Men han märker de inte själv.. men jag gör  det..HAHA..


Nu är de inte långt kvar till min 21 års dag och ingen har frågat vad jag önskar mig... Hmm de är ju roligt... vad komemr jag få då??
NADA....
WIEE.... härligt..

Och dagen föra min födelsedag är det midsommar så folk kommer vara antingen super fulla eller jätte bakis....
:(

Jajja.. som vanligt alltså...
De börjar bli trisst att fylla så nära midsommar... för ,an kan heller inte dra ihop någon fest. för alla ska fgesta på varsina håll och folk bestämmer sig typ dagen före ...

Så de är ju liksom ingen ide..
jajaj.. nu ska jag väl fixa till mig lite... funderar på att hinna ett varv på stan och fixa ett gullit pärl diadem som jag funderar på att ha idag... hehe....


nog nu...
Ha en underbar dag!...


//Johanna


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0