P-stav UT

Imorn gäller det...
Då ska staven ut och bytas mot plåster...
O de var bra att jag skrev då för de fick mig att tänka på att jag borde ta med mig ett plåster eftersom de ksa sättas på direkt efter att jag tagit ur staven...
Bra där

Sen blir de jobb som gäller...
har jobbat idag med...
hade varjkjlinge inte alls någon ork till de idag faktiskt.. Min kropp gjorde uppror och ville bara ligga i sängen... ingen anning om vad de är med mig...
men men så är det...

imorn sk vi visst fotas med till reklam om jag inte fattat fel.. kan bli lite roligt...
så imorn måste jag vara snygg:P
hehe
Fnissa på Lena och Daniel:D


Hoppas bara att jag inte får vursting blåmärket nu när jag tar ut staven...
när den sattes in hade jag ju detta läckra..
Klicka här för att se bild

Så vi får hoppas de uteblir denna gång... Men förmodligen inte då hon kommer att snitta mig och pilla ut den.. och eftersom den suttit där ett år så kommer de ju förmodligen vara vävnad runt också...Usch... jag tänker bara hur ont de kan göra om den liksom sitter fast o man ska dra ut den ser små trådar av vävnad följa med ut med staven som sen bara släpper och åker in i gen....

USCH fy farao... men så kommer de ju knappst att bli hehe:D

Nej nu är det sägen som gäller...
Sen upp runt 8 halv 9 duscja platta håret sminka mig och send dra till bussen som åker till vrinnevi och sen plocka ut den och sen åka till stan gå till jobbet lbi fotad jobba lite och sen hem...

På Onsdag ska jag träffa en gamal vän... inte Gammal alltså utan en vän jag har jaft ett tag...

var innepå hans facebook och såg en massa fina bilder och skrev att jag ville ha en av dom på min vägg hemma så han kanske skulle fixa de åt mig.. dock i a4 format... men ändå:D

de duger:D hehe
Ska se om jag kan få en signnatur på med heheD
men vi skulle ses på onsdag o prata lite fotagrafering o sen kanske ta en tur runt strömmen och fota...
jag kan nog lära mig en hel del av honom ...
Hoppas de:D

S¨de ska bli kul faktiskt...

Oj nu blev de ännu ett rörigt inlägg precis som alla andra HAHA:D

men enjoy...
idag gick läsar antalet upp lite igen...
men det är dött här vill jag lova...
vet inte varför1...

måste säga att nya blogg alltså publishme inte alls funkar bra... flera gånger hamnar inläggen i utkast och vissa tar as lång tid innan de blir publicerade...
hur jobbigt är inte det då???

men men... sov gott ni alla...

Åååå hoppas att min klänning kommer innan fredag bara:D hihihi vill gärna ha den då... Hoppas den passar eftersom de är en 38.... är nog mest en 36....
men kanske... med ltie tur så hihi:D
annars får vi se om någon kan sy in den eller så får jag sälja den hehe:D

JAJA...

GODNATT NU...


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0