Nya prylar

hihihih.....
Wiee igår köpte jag en ny klocka...
har jag skrivit det??? Hmm

I vilket fall så har jag varit ute efter en digital armbandsklocka...
och ville gå in på Ur och Penn och av en slump var de rea där... 50 procent på alla klockor...tror ni jag vart glad..
tror ni jag vart ännu mera glad när jag hittade ett digitaltarmbandsur som man även kan byta armbandet med..
De är NIIIIICE...

Så denm köpte jag.. eller lånade pengar av killen... la in mina pengar idag på kontot... de är rätt nice...

Sen idag köpte jag ett par svarta 3/4 byxor och en rosa kort ärmand tröja... ska visa senare kanske...

Sen byte jag ut ett par skor som jag köpte häromdagen...
Som ni får se på en bild här nedan..

hämtade även ut mina p plåster och emla plåster (bedövning)....
sen köpte jag hårfärg som jag ska använda idag... mörkbrunt... hoppas de blir okej... vill bli av med de ljusa partierna... och när jag lyclats med det...Ska jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG färga håret ljust igen på något sätt...
rött brunt och svart är de ända färgerna som är OKEJ... för jag har ångrat mig alla ggr....

köpte även en hårddisk så jag kan lägga över alla mina otg avsnitt på... min data har varit full ett tag nu... men nu så finns de plats igen..WIEE....

här kommer en bild...
bortse gärna från skiten rumtomkring och att jag äär så egoistisk attt jag har mig själv som bakgrund på skrivbordet :P



//


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0