Ny dammsugare

Idag ska jag köpa mig en ny dammsugare så är det bara...
har bestämt mig för en sån där... hmmm Åå vet inte ens vad dom heter...
Brrrrraa där... ahha... nee men dom är sladdlös och inte som vanliga dammsugare utan långa och sen sitter det en handdammsugare på den med.. finns i orange grönt LILA:D och vad de nu är mera...
jag vill ha den lila och ska köpa en med...
varför?? Jo för att den vi har nu suger och låter som bara den... eller alltså inte suger som den ska för de gör den inte... utan dålig suger.. hehe...
Och sen är de så jobbigt när inte sladden räcker eller när man ska bakom soffan och man måste lyfta hela dammsugaren och sen typ krångla ner röret bakom soffan o når inte skiten ändå...


Men denna kan man ju typ ta handsugare o ta de som är där bakom...

Och är de smulor på bordet kan man ta handsaugaren med... de är liksom simpelt...
enkelt...

Så därför vill jag ha den...


men nu undrar jag är den bra???
kan man ha den som "huvuddammsugare" eller blir de konstigt i längden???
Någon som vet+??
Dum fråga kanske eftersom de är en dammsugare.. men jag tänker på att den r så liten och känns lite mer som en dammsugare man tar fram som man tar fram en golvborste...
???!!!


Tacksam för svar:)

ZB2812
Denna vill jag ha... Och jaa färgen är inte lila utan magenta... De var visst storskillnad när man sökte på den HAHAHA:P

Jag tycker den är skit snygg.
Och ska ut på prisjakt på den idag.Billigaste hittils är 1200 på Onoff...
Men tror nog de borde vara lite billigare på Media Markt??!... Hmm
Vi får se...

Grattis till alla Studenter..


Senare idag ska ni hjälpa mig att redan ut hur min nya tattuering ska se ut:)

YEES så är det....

En liten hälsning
Postat av: evelina

Jag har en sån dammsugare fast en röd ;) Den funkar jättebra om man ska dammsuga lite grann, för den blir snabbt full. Så man måste ha en vanlig dammsugare iaf, men istället för en liten sopkvast är den kalas!

2008-06-05 @ 21:20:03
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0