Midsommar

Jaa vad skönt i vanliga fall står man där utan kläder o bara stressar runt..
Nu har jag tre olika outfits att ävlja mellan...
De känns rätt så nice..
Fick hem klänningen ifrån tradera köpet...
Och måste säga att jag är väldigt nöjd.
den sitter jätte bra..
kanske lite stor i ryggen men de är ju min putrövs fel.. och svanken som blir för att röven är stor:P
HAHAH
men annars helt okej... kanske lite slapp vidbysten... men den sitter uppe och de är ju inte så att den trillar ner eller så vidare.. bättre de än att den sitter åt massor så de fettar över HAHA:D

Så jag är nöjd..ska lägga in kort här senare...så får ni se...
Har även kort på den andra outfiten med...Dock inte den tredje... men jag får väl fixa de.Så får ni hjälpa mig att välja...fast jag kanske redan vet vilket jag vill ha hehe:D

De ska ju vara nåt som är enkelt att ha på sig när man är full.. för är man full har man inte kontroll på allt som händer MOHAHAHA... Killen tror att jag komemr supa sakllen av mig bara för att jag fixat pîna colada hehe..
Men nääääää
Så farligt kommer det icke att vara...

ELLER????

jag får väl ta o supa till som om jag firar min födelsedag då med...
för ingen lär ju fira mig på söndag...
lär få sitta här o se hur klockan tickar o jag blri ett år äldre än innan...


21 är väl åldern då man kommer in på de andra krogarna med va??

Eller vissa...
Finns de någon mer åldersgräns man måste passera innan man får komma in på alla??

Inte för att jag bryr mig egentligen men...
Ändå hehe:D

ÅÅ frukost var de juh...

HAHA:D

//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0