Midsommar outfits

Här kommer mina två förslag jag utesluter de tredje för de är en helsvart tubklänning o jag vill ha lite färg på kläderna på midsommar...
Så vilken skulle ni välja???!

den första kanske är mer midsommar o den andra lite mer nyår eller vanlig dag på sommaren.. o jag vet inte..
Kom med tips.. vad tycker ni??!
:D

vann denna på tradera tycker att den är jätte fin faktiskt:D
Min tradera vinst..
Den kommer från Thailand och jag tror säljaren vann på detta bud, en hel del faktiskt...
Lär väl säkert inte kostat mer än ca 10-40 kr i thailand.. jag vann den för 310 Svenska kronor...

men jag tycker faktiskt ändå den var värd de för de är super söt...
ENLIGT MIG!..
WIE...

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0