Lång ledig

Så jädra nice måste jag få lov att säga...

Jag har jobbat i två dagarn fast de var mina lediga dagarn och är ledig imorn.. pÅ torsdag skulle jag jobba o senm vara ledig fre lör för de är midsommar..
Men eftersom jag jobbade i måndags så var jag lite fräck o frågade Malin om hon kunde jobba torsdag,,, o de gjorde hon gärna i stället för att hoppa in mitt i sin lediga vecka..
Så när jag är ledig 5 dagar...
o jobbar 3 alt 4 o sen ledig en vecka..NIICE...
Rätt skönt vill jag lova...

har även tagit ur min P stav idag... kändes inte ett dugg... Jag tittade till o med på..
Jag vet jag är Stööörd HAHA...


USch min kropp är orolig...
Den har varit de hela dagen... o jag har trott att de berott på olika faktorer,,, men nu när alla faktorer har hänt så att säga så sitter fortfarande oroligheten kvar...
De är verkligne jätte jobbigt...
vet inte vad jag ska göra...
magen bara gormar liksom...
o huvudet undrar vad fan felet är...




Har haft super kul på jobbet idag.. vi har fotat...
De tog bågon timme ller två... och självklart jag som är så trög o naughty var ju tvungen att spexa.. men bara liiiiiite:D


HIhihihi as nice:P

Ser fram emot morgondagen...
Dags att röra sig.. ska på stan en snabbis o se om jag kan hitta några chinos...

//

En liten hälsning
Postat av: Lovisa

Åh, vilken fin blogg du har!

2008-06-17 @ 21:46:11
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Carro

extra batterier har jag lagt ner redan och tömt minneskortet så att det ska få plats riktigt mycket bilder :D Jag har en vanlig kamera som jag hade tänkt ha med men jag har helt glömt vart jag la den när jag planerade för att packa väskan haha.

Tack :)

Kram

2008-06-17 @ 22:27:31
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahah! ja d e fan ditt fel att ja har fastnat i internet shoppingen:D haha!

2008-06-17 @ 23:26:32
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Varsågod.

Hur ser din onsdag ut?

2008-06-18 @ 09:23:58
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0