Lågkonjunktur

Min blogg har gått in i en lågkonjunktur...
BAAAD.

har bara haft 3-4 läsare de senaste två dagarna... Brukar ha fler även om jhag inte uppdaterar... vet inte vad som hänt riktigt...
Någon annan som vet??

Väder vind el fotboll??

jaja...

I dag är killen på svensexa HEEEELA dagen... trisst för mig dock.. men kul för honom...

har varit nere hos mamma i söderköping... träffade mormor gick ett varv där nere käkade på kina och så hittade jag två suuuuper fina kuddar men som kostade 199 kr ST... lite väl mycket... men jag fick en av mormor och en av mamma i födelsedagspresent...WIEE...
de tycker vi om kan jag lova... ska ta kort på dom så ni får se...

men nu sitter jag hemma och väntar på sällskap från Kim och Tilda...

får se om dom kommer snart då...

skrev precis ett sms ..Mohaha..


Oo vet ni nostalgi eller...
Jag har trasdockorna melodin som ringsignal.. eller melodin hela låten så att säga... hihi busigt...

As bra:P

//

En liten hälsning
Postat av: Alisa

Sv: Tack för din kommentar!

ja men detsamma här, jag gick upp 20 kilo på ett år, pga massa problem jag haft, nu har jag lyckats komma ned 10 kg och börjar inse att juh mindre tid, tanke och ångets jag lägger ned på det så mår jag bättre och automatiskt går jag ned i vikt i rätt takt och hälsosamt.

Vi måste l¨ära oss att älska oss själva precis som vi är med 10 kg mer eller mindre. vi ska inte låta det omkringliggande påverka oss!:) Så det är bara att kämpa på Johanna, du är inte ensam och tillsammans är vi starka!:)

2008-06-15 @ 00:31:46
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0