Hatar att vara brud

hatar att vi fick den felande kromosonen...
Den som gör oss hispiga och galna..
Den som gör att vi märker när de är fel med en gång.
Den som får oss att tro att vi har gjort fel och är otillräckliga.
den som får oss att anklaga killar för saker dom inte gjort?
Frågan är hur pålitlig är denna kromoson(vet inte om de kallas så de kanske är nåt helt annat, men ni fattar innebörden)

Kan man lita på denna till 100%?

Vi tjejer lägger ju ihop ett pluss ett och får de till fyra....

Själv har jag nu lagt i hopp 4 och fått???

en mage som skriker en hjärna vars högra halva säger det är så... och den vänstra som sitter och säger du är ju dum som tror så..


men han är lätt irriterad och har höjt rösten åt mig 2 ggr på 12timmar..:S

Han brrukar aldrig göra det!

Sen i förrgår var han övergullig och bara skulle mysas och pussas...


och vi vet ju alla vad man säger...

när killen gjort nåt o känner sig skyldig blir han så där jätte gullig och pussig...



Och min karl är inte jättegullig och pussig i vanliga fall..

han tänker inte på de som han säger!

Så vad är det grejen??
har han gjort nåt han ångrar??
Har han fått nån info som han inte vet hur han ska takla?
Har han bara tröttnat såå hårt??
Eller var han bara gullig för att vara det???

förmodligen de sistnämnda men jag kan inte rå för att jag tror på de förstnämnda för jag är trotts allt tjej...

Speciellt när han gjort nu 4 små saker han verkligen inte brukar...

och de är ju de som man börjar fundera på vad är grejen??



IUsch jag måste vara så töntig att jag slriver vad de är här så jag får ur mig det..
Så kanske jag kan få någon annans perspektiv på de hela???


Igår kväll när jag kom hem.. Stank han parfym...Alltså sin egen...De är bara det att han brukar ADLRIG när vi är med varandra ta på sig parfym efter att han duschat...

Men denna gång hade han det.. och han visste att jag itne skulle vara hemma på hela dagen..
Så de var ju knappast för min skull..
Nae för min skull skiter han i parfymen??!?!
Och när jag inte är hemma då tar han på sig det!


När jag är hemma springer han bara omkring i mys kläder...
Igår när jag kom hem hade han jeans på sig????

Sen kommenterade jag att han hade mycket parfym på sig och han bara de har jag inte... jo de har du..De har jag inte... o jag sa men de luktar mer än vanligt och han höjer rösten och säger men är du DUM eller jag vet väl själv hur mycket jag hade på mig...

Vaaaad??? hallå han behöver ju inte höja rösten o säga att jag är dum... Han brukar ALDRIG göra det??

Sen imorse så plockade han på sig alla små´pengar som låg på bordet och jag frgåade bara lite nyfiken vad han skulle med dom till...
han skulle lägga dom i spargrisen sa han??
På morgonen när han har brottom tar han sig tid att stoppa pengar i spargrisen som han inte brukar göra...
>För när jag säger jag tar de här småpengarna och lägger i griser så typ fnyser han o liksom varför???

och nu skulle han helt plötsligt lägga i dom själv när han egentligen har brottom???
Och han glömde 50 öringen som låg MITT PÅ BORDET??? Okej varför???

Min tanke är då?? Den funkar inte i parkeringsautomater! Så vart ska han stå...
de kostar inte på hans jobb...

sen satt jag på toa och han skulle puss mig hej då han SLÄNGDE på sig skorna och hade brottom brottom...
men han hann ändå lägga pengarna i grisen
Eller gjorde han det?????
Jag vet inte...
och då sa jag har du brottom.
Jaaa
Okej kan du bara väntya 2 sek.. (Så jag får ställa mig upp o ge honom en kram alt puss)
Och han höjer rösten igen och bara jag har ju brottom sa jag ju....

och där gjrode han de igen... Höjde rösten..
han gör de aldrig och nu 2 ggr på 12 timmar...

Jaa jippi jag blir överlycklig av att lägga ihop all den här infon....


Eller inte alls...

Sen frågade han... igår...
Jobbar du imorn??? hur länge??
jobbar du på tordag? hur länge till 18???

o de var liksom inte... jobbar du?
utan jobbar du snabba frågor svara svara??!


Är de nån mer än jag som fattar?? eller tycker jag ska behöva oroa mig?

Han är så svårt att läsa, men när de händer såna hära saker då blir jag nervös och orolig faktiskt....

Fy fan snälla kan någon koppla ur den h'r kromosonen som styr det här???

kan någon ta den felandelänken och stampa på den...

Nu som läser måste tycka att de är så jävla töntigt av mig...
men när man tror man känner någon och man vet dens vanor och han ändrar på de och flera under en kort kort period. Har man inte rätt att vara orolig då?
jag vet inte...


Så nu sitter jag här... kl 08: 08... och vet inte om jag ska skratta eller gråta eller om jag ska vara nervös eller försöka tänka andra tankar...

Jag vet inte...

Jag vill inte vara den dumma bruden som inte ser.

De är förnedrande och jag vill inte...

Jag vill inte vara med om de här...


men sen tänker jag...


Vem?? vart?? hur??

han känner typ inga brudar... vart skulle dom träffas?? och när skulle han hinna??? (Den snälla Johanna tänker)

de finns några och han kan ha träffat någon ny, här hemma, hos den personen, efter jobbet, under jobbet, före jobbet (Den elaka Johanna tänker)


Jag vill inte...

Allt är säkert sååå mhycket i onödan.. helt obefogat...men ändå så säger den här lilla kromosonen att jag ska tänka på de här o de här o de var faktiskt si o så..


men de som stör mig mest är att han höjde rösten!!!

Vill han vara med någon annan fine... men ta de med mig först så jag kan få gå...

Så jag slipper stå där som bruden som inte visste.



Men de är inte så!


eller??

ÅÅhhhhhhhhhhh



En liten hälsning
Postat av: Evelina - blivande brud <3

men gumman... FRÅGA honom rakt ut! du ska lite på dina känslor men det är bara onödigt att du ska gå runt och fundera i onödan, om det nu inte är nåt alls"! han kanske bara är stressad över nåt, eller mår själv dåligt... Så prata med honom =)



min tunika köpte jag i stan förra året, i en affär som heter young,



kram

2008-06-04 @ 08:32:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Åh så söt blogg

2008-06-04 @ 08:50:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Carro

Du e inte störd! Ja e EXAKT likadan.. Så fort d händer nått/ han gör nått han inte brukar nee me då ska ja va där o ifråga sätta varför.. O oftast e d ja som e cp o överdriver allt. Så ja vet exakt hur du känner som sagt.. Me enklast e ju o fråga o du som känner han kommer ju o se på han ifall han ljuger.. Eller så har han bara haft några dåliga dagar.. D kan man ju oxå han.. Nee.. Hoppas d blir bättre nu! O som sagt.. Fråga på ett bra sätt. Inte gapa o skrik för d brukar ja göra (:D) o då blir d ännu värre:)



Ta hand om dig nu!

2008-06-04 @ 09:29:05
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: evelina

Hoppas du har pratat med honom och att han gav dig ett bra svar!

Kram

2008-06-05 @ 08:50:57
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0