Funderar starkt

på att åka till Ikea och beställa denna sägstomme...
ändå sen jag såg den på ikea första ggr har jag varit kär... och jag visade killen den idag för första ggr och sa att jag vill ha den här...
O han vill inte...

men den jag har nu är liksom så ungdomlig...
tråkig... och hela tiden känns de som om vi inte ska bo här... alltså det känns inte som att vi har flyttat in på riktigt och snart ska flytta ut igen... de kan ju vara för att jag ogillar hela lägenheten..
men idag slog de mig att vi faktiskt ska bo här och nu MÅSTE jag få de hemtrevligt... med möbler som jag vill ha....

Sätta upp fler tavlar och hyllor... vi får varken spika eller borra i väggarna utan att fråga om lov inna... hur sjuk ät inte det...Ska man inte få bo i en ombonad lägenhet bara för att man inte får sätta upp saker... galet sjukt är det vill jag lova...


men den här vill jag ha iallafall och sen någon brun bokhylla...
annars blir de för sterilt där inne...

HEMNES Sängstomme och sedan ett till av dessa bord NORESUND Bord 

EXPEDIT Bokhyllaoch kanske denna hylla

De vill jag ha i sovrummet så det kan bli lite mysigt och rätt liksom....
men vi får se vad som händer...
killar var som sagt inget fan av sängstommen men de går nog att le och så kanske de funkar ändå..
ha tyckte de såg ut som en barn säng hehe...
nej nu måste jag kolla potatisn och ta ur färgen ur barret...


//

En liten hälsning
Postat av: Carro

hihi aa jag vet :D

2008-06-14 @ 19:01:30
URL: http://carr0s.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0