Funderar på att

klicka hem dessa...
Hmm jag behöver ju iallafall en kortare stav nu när den börjat läka och man ser att staven är för lång...
Måste säga att jag har lyckats vara jätte duktigt med piercingenden mår bra...:) niiiice plus att jag har lyckats hålla den borta från smällar och kläder som kan ha gjort den illa..
men icke... Skönt tycker jag.. men nu är de dags för en ny stav och som sagt lite andra med kanske... lite snygga annorlunda... hehe


Ivilket fall så är dessa aktuella
Nipple Piercing, Basic Steel Sköd + barbellNipple Piercing, Sköld med fjärilar och blommorNipple Piercing, Pärlor SÄLJES ENDAST I PAR!!Nipple Piercing, Hängande Hjärtan Alla dessa ligger runt 100lappen...
Men jag ska upp och fixa en vanlig stav och sen kanske några andra kulor att ha på den.. och samtidigt kolla pris på min tatuering jag vill ha hihihi....


Btw så sitter jag på jobbet... Och de är grymt lite att göra för att alla tar studenten idag eller ALLA.. nee men MÅNGA och MÅNGA tittar... Så de är döt... och jag har dammat...
Skylten har vi fixat och häromdagen gjorde vi om massor i butiken...
vad att göra??:)






Fy fan vad jga är avis på studenterna.. jag vill med ta studenten... eller jag har ju gjort de... men om jag får göra om de så skulle jag vara full som fan denna gång.. tror man har bra myclket roligare då.. för våran student SÖG PUNG...
Den var grymt dåligt... inget var organiserat alls... jätte trisst verkligen...
visserlige var vi dom första som sprang ut från den skolan men ändå..

inte kul.. studenten ska man minnas som rolig... inte som en vanliga dag liksom..
Usch Usch...

Jag är hungrig... sugen på tacos.. hehe... WIIE... nae ska väl kolla lite på dom som kommer åkandes hehe:D

En liten hälsning
Postat av: Carro

jaa :D bara några veckor kvar.

2008-06-05 @ 16:11:57
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag ska först och främst paketera och skicka till alla som förbetalt linenna så ska jag sen se vad som finns över till försäljning för dom som vill köpa nu =)

kram!

2008-06-06 @ 01:05:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0