Före och efterbilder

Lovade ju att jag skulle ta före och efterbildet på färgningen...
Så är blev det...


Funderar även på att visa hur jag har ändrat mitt hår de senaste två åren..
De är egentligen helt galet hur mycket man hinner med...
Och att håret växer så pass fort ändå:P

Här kommer iallafall före o efter från färgningen häromdagen.

Nonedetta är färgen före..Ser ltie små risigt ut då jag hade det uppsatt i knut direkt efter att jag hade duschat hehe:D den där det är framifrån är från förra gången då jag la i röd färg i håret.. men som ni ser har de gtt ur en hel del på den adnra bilden

men ni ser ialla fall fägen o här kommer den nya färgen..:D


This is me now..

Enjoy

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0