Färgning av håret..

jaa nu ska jag färga barret mörk och hoppas det blir bra... har köpt två paket... fast håret itne är så långt... men det är lika bra för då blir de mörkt hoppas jag...

Så jag ska ta före och efter bilder så ni får se:)

hehe

Mat ska lagas med... får göra det när färgen sitter i skallen hehe...
Mm jag vet vad jag vill ha hihi...
för idag är itne Andreas hemma och då kan jag äta LAX...Så lax och potatis kommer de att bli.. om vi har potatis vill säga...
HOOOOOPPAS...
tänker inte gå ut iallfall,...ISCH.. hehe
ses senare då är jag förmodligen brunett igen.. som jag SKA vara...
de rätta jag liksom...


är fan som en kameliont byter färg hela tiden...
hihi

tjiiiing

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0