Everything is...

Jaa igår var de badet som gällde låg o pressade från ca 13 till 17 Skönt..Doppade oss några ggr med...Super härligt måste jag säga att de var..
Sen åkte vi till lilla Söderköping och käkade Kina mat...
Alltså jag och Charlotte...

Sen åkte jag hem...Tog hand om killen där hemma...

De började inte allt för bra..men de sluta med att allt var uträtt...

Vi behöver verkligen lära oss att kommunicera bättre....

Och umgås med varandra....
För när jag kommer hem från jobbet så sätter vi oss vid varsin dator och sitter där tills den ena säger jag måste lägga mig nu....
Så vi iksom är med varandra men umgås inte...


Så jag sa att vi måste lära oss att ta vara på varandra och inte ta varandra förgivet..

Innan jag träffade Andreas hade jag såååååå mycket kärlek att ge men nu har jag inte det längre..och det är för att vi inte umgås...Vi gör inget speciellt tillsammans liksom...
Nu menar inte jag att vi ska sitta på varandra eller liksom vara med varandra hela tiden...
Men vi måste lära oss att ta hand om varandra kunna läsa varandra bättre och lyssna prata och förstå..


Och som Charlotte sa han vill kanske bra lukta gott för din skull... han kanske ville överaska...
Och så får han den responsen från dig då blir de fel...

Och då fattade jag att de var såå dumt...

Så igår sa jag att han luktade gott o han blev glad och sa tack...

Då fick de mig att inse ännu mer att jag är såå nojig och dum....

helt otroligt...

Jag brukar inte vara så här...

Så jag hoppas att de bara var en släng av utmattning värme irritation och tjejbaciller:P

nae men...
Man måste se åt de andra hållet innan man öppnar käften..

Men är vi sånna??
Nae för är de nåt reagerar vi dirket och yttrar oss utan att tänka efter hur de egentligen ligger till...

fan man kanske skulle bli psykolog ändå..
HAHA



Jag har inte ens berättat om personalmötet/middagen vi hade...

Måste säga att den var riktigt trevlig...
Jag som vanligt blev super full och bara vräkte ur mig de ena och de andra....
Så de gick åt helvete..
HAHA trodde ni på den???<:P

NAe men man kunde tro´t...
För lilla jag som brukar vara tyst pratade o pratade och visade väl min Äää vad ska man säga... ungdomliga version av Johanna... fnittrig och snuskig HAHA:P

Jaja trevligt var det allt...Och gott så klart....

Vi satt på Harrys???!! från ca 18:30-22:00 hehe de var ett tag...

De här kommer bli super...


//

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0