Dresses

Åååå jag har hittat dom nu hihiihTitta på dessa...Vad tycker niPriserna kommer komma under varje klänning och de är så som dollarn ligger i värde nu CA...

shirred bust-out colorblock dressCORAL
              180:-                                                                 192:-


criss cross halter  wystan dress  

            132:-                                                               132:-                                       



gathered shirred tube dress        

114:-


Dessa tycker jag är super fina.,.. och går att få tag på, på Gojane.com


dom har verkligen jätte fina kläder...
funderar på att kanske lägga en beställning på några av de här.... två eller tre st kanske...

Kan säga att jag tycker mest om den lila och den svarta
Sen kommer den korallfärgade , den svartvita och sist tyvärr då då den här längst ner...
Den om man kunde ha smaken efter hur mycket produkterna kostar....
de vore väl bättre..
Fast då får man hoppas att man tycker om låga siffror hehe:D


Ps rätta mig om jag har fel med priserna...ds
//

En liten hälsning
Postat av: Sanna

jag gillade den svarta bäst =)

2008-06-18 @ 12:10:17
URL: http://saannaas.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0