Bada

har dock inte pratat med grabben ännu då han jobbar...
men de känns bättre efter att jag fick skriva av mig och nu ska jag sysselsätta mig med att gå till badet i norrk och sola gärnet så jag blir lite brun iallafall...

och bada med så klart hehe:D

men de känns som dagt en anning bättre i skalle och mage...
men snack blir de iallafall....

Nej njuta av solen var de:D hehe

BYE//

En liten hälsning
Postat av: vevve

hellu. här sitter jag på jobbet. Inte läst din blogg på super länge, men du snacka med honom så ska du se att det löser sig. Nått är kanske fel, men det behöver ju inte vara i de banorna som du tänker, med otrohet o s v... Nojig är du, men det är säkert alla så du är normal.

Nej, dags att fortsätta jobba.

2008-06-05 @ 05:54:42
URL: http://byjeppsi.bilddagboken.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0