Aj Aj AAAJJJ

Jag tog bort min p sgtav igår o de gick alldelse super... men nu är det så att jag fick två "plåster" remsor över öppningen så att säga... Och den ena satt lite lustigt o jag fick liksom som en bubbla under plåstret o jag täntke att de kanske var så att jag hade armen lite böjd när jag fick på plåstret och att de blev lustigt när jag sträckte ut armen...
Så jag tänkte lyfta på plåstret för att liksom släppa på spänninge...
De var bara de att min HUD följde med...

Jaa huden satt kvar på plåstret..
Vet inte om de bara är där jag hade "bubblan" eller om de är hela vägen!


men kan de vara så att de sitter ordentligt för att de inte ska släppa på en vecka som huden följde med???

Eller är de så att jag regerade på plåstret??
Någon annan som varit med om det???


HJälp...

kan lova att de inte alls är skönt..Stod innei duschen med så de sved så jag fick sätta ett vanligt plåster över...
galet..

En liten hälsning
Postat av: Evelina - blivande brud <3

uuuu så läskigt! jag funderade på stav förr men är så skraj med sår o så haha...

vad ska du använda istället?



kram

2008-06-18 @ 22:35:32
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0