YES Ellos är bäst...

Måste bara säga det igen...
jag har gått o blivit kär i Puma...
Alltså märket... Kläderna...
Har faktis haft en puma parfym i ca hmmm 4 år nu... O jag älskar den fortfarande...
Har då inte haft samma flaska hela tiden utan köpt nya...
Har väl haft ca 3 st på 4 år...De är rätt bra..Betyder att jag älskar den,,..

De är en johanna Parfym.
Vet dock inte vad den heter HAHAH...
men nästa löning då ska de investeras i en ny...
De är trotts allt min favvo..
hoppas bara att den finns kvar,,,
vet ju att dom tar bort olika sorter i bland...
Så jag får väl leta förgäves efter den...
men men...
Här kommer iallafall en bild på 3 puma saker som kommer till mig inom en snar framtid...
Måste även tacka Ellos som var helt underbara och skickade med en sån där super snygg drag väska till mig...
Nu är jag inte bara en trogen kund utan en jävlit glad kund...


inte många som hade gjort så tror jag inte...
saken var den att jag såg den o skulle beställa lite saker eftersom man fick med den gratis...
O jag fastnade för den...vissa tycker den är ap ful...
Men de är en Johanna....
men jag skulle lägga in en beställning o när jag skulle de så var erbjudandet borta:(
Så jag hörde av mig till dom o vips...
De kommer komma en sådan underbar väska hem till MIG....
Bara MIN... Gratis är gott....
Eller vad säger man..
ÅÅ är totalt överlycklig hihi...


WIEE:D

Har lite mer roliga saker att berätta btw...

Jag kommer att få mer timmar på mitt arbete....
dom ska göra om schemat till nästa vecka så att jag kommer få arbeta mer...OCH...bäst av allt...
jag kommer få tillbaka min SÖNDAG....
De är bra pengar...
Så de känns verkligen SUPER...

Gick som sagt bättre än väntat...


Här är bilden...


Pumal love

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0