Sprallig

Nuuu är jag hel sprallig...
de var en jätte gullig tjeja som ringde mig nyss och frågade om jag fortfarande var intreserad av att jobba hos dom!
Tänker dock inte säga vart de är förns det är klart...
ifall de itne blir något..
I vilket falls osm helst så är de extra personal som gäller...
om någon är sjuk o så vidare...
men Hallå... de är ju super...Jag har ju möjligheterna.. och det ligger i galleriorna i Norrköping så de är ju jätte nära mitt jobb om de är så...
Och jag kan säkert diskutera detta med mitt arbeta om de är så att dom behöver mig när jag jobbar på ooups..har ju redan frågat angående det här så jag HOPPAs verkligen att jag kan kombinera de...
Eller rättare sagt JAG SKAAA kunna göra det...
Så är det bara...
Hoppas bara att jag blir the one...:D
Så underbart...
De roliga är att de är en klädaffär...
Så nu får jag äntligen som jag velat dels jobba iklädbutik om jag får det..
och jag får variera mig så att man inte tröttnar så fort...
AAAAhhh...
Är super glad nu....

De brukar gå bra för mig när jag väl får komma på inervju...
har varit på 5 st och har fått 4 av jobben...
De 5:e fick jag inte då de la ner butiken hehe..
Så de är väl ett gott tecken trots allt...




Förövrigt fick killens syrra sitt barn i natt halv 5....
och vi var o hälsade på idag runt 4 tiden...
O han är sååååå fin...
har redan en massa drag från föäldrarna...
Dom tyckte att vi skulle ksaffa oss en med så att Oliver som han kanske kommer heta får någon att leka med..
HAHAH....
Killen tvärvägrar..o jag sa att jag var villig...
HAHHAHA.....
nae behöver mera pengar...
men killen säger att han inte ska ha förns han är 30....
men så länge tänker INTE jag vänta...

Nae tror inte han är så allvarlig i det... men han vill ha jobb och pengar...
o sen kanske vara 100 på att de ska vara vi...
men det känns rätt...
Så är det bara...
o när man får den där känslan att de är rätt kille...
Att man kan se en framtid....
Oh längtar till den...
Då känns de verkligen rätt...

Citat av Avdreas- Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig Johanna.. vad skulle jag göra då?...
När jag hörde de blev jag glad men de försvann ganska fort sen igen vet ej varför..men sen berättade jag de för malin på jobbet i går eller förrgår o då insäg jag menigen med vad han sa...Och då satte de sig verkligen i huvudet på mig...Naw...Cute....



//JK

En liten hälsning
Postat av: Michis

Vad skoj, det är ju det bästa om man kan kombinera jobben och på Ooups är de ju inte omöjliga, inte som de är på mitt p-vaktsjobb! :)

2008-01-21 @ 09:42:45
URL: http://michis.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0