Sötaste bebisen någonsin

Jag vill till LONDON NUUUUUUUU....
Tjat tjat tjat...
jag vill vill vill..Nunununu...
längtar massor..
Btw känns de helt skumt i kroppen eller huvudet när man kommer på att man har varit på BB i dag o träffat den lille...
De känns inte som om han finns..
man har inte riktigt fattat de ännu...
Fy faraoo vad mysigt....

Han var sååå söt...
O mådde bra...
Han hade mammas ögon och pappas mun/haka..
Jätte fin var han...
Ååååå KÄÄÄR...

jag tänkte ta med mig kameran dit o hade den i fickan men sen tänkte jag att dom kanske inte tyckte om att jag tog kort och att dom säkert hade egen kamera...
MM de hade dom men den hade pajat så dom hade inte fått ett enda kort på den nyfödde..Skit också att jag ångrade mig o la tillbaka den...
Skulle tagit med mig den....

ÅÅÅÅ han är så fiiiiin....
Hhiih...
Älskar små bebisar...
hihi
Har längtat sen mina kusiner var små för att få träffa en liten gosig bebis...
De tog några år men nu så... hehe:D

först vågade jag inte ens ta på den...
trodde han skulle börja gråta eller vad som..
men sen tänkte jag att jag kan inte åka ifrån BB utan att ha kelat lite med honom....

Ååå....
Mitt hjärta är hos honom just nu hihi.....
Sååå sweeet....

Någon mer som är helt galet förälskad i små bebisar???


//JK

En liten hälsning
Postat av: Michis

Du lägger in följande kod när du redigerar stilmallen, efter koden som säger vilken bild det är du har:
background-repeat: no-repeat

2008-01-21 @ 09:40:04
URL: http://michis.blogg.se
Postat av: carro

svar: haha jaha :D gud va roligt!

2008-01-21 @ 23:25:33
URL: http://rosetty.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0