Samma sits???

Nu har grabben min åkt till jobbet...Första gången han ska jobba natt..
Jag som hade hoppats på att han skulle slippa jobba natt...
Men dom ringde i morse o erbjöd honom jobb men han fick de inte visst sen iallfall.
Sen ringde dom ännu senare o frågade om han kunde hoppa in o jobba natt i natt...
Någon som var sjuk...
Jätte bra pengar...
men det blir ju helt skumt...
jag menar när han kommer hem sover vi 3 tim sen ska jag fixa mig o gå till jobbet när jag kommer hem har han kanske varit vaken en timme o sen ska han åka iväg igen:S
Helt sjukt skumt...
hoppas att han itne behöver göra det så länge..
De kanske bara är i natt...

Jaa de märker vi..
idag mår jag iallfall skit...

Som alltid är jag i mitten va två personer...
Två personer som anförtror sig åt mig och sedan korsförhör mig om vad den andra sagt och inte sagt...
Jag kan ju inte säga nåt...
Speciellt inte åt ena hållet de de är den tjejan jag gillar o för henne berättar jag ju det jag vet. men när den andra frågar o jag vet allt så kan jag inte säga nåt...Vill inte säga nåt o tänker inte säga nåt , för vill hon veta får hon ta det med den personen...
Ja ni kanske inte fattar...
Men jag har iallfall gått o mått skit hela jävla dagen över de här...
de är fan inte roligt...

Någon som har varit i samma sits???
Något förslag???
men snart är det kanske över...
Men är rädd att jag ska få skit för att jag imte har sagt något fast jag har haft infon på mig...
vet inte om det är min skyldighet då jag är det jag är när de gäller de här:S

Usch.... Om någon bara hade sagt vad som gällde när man är Biträdande butikschef...

Jaa jag hoppas ni har haft en bra mycket bättre dag än vad jag har iallafall...


//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Evelina

Fin sida du har gjort! Blir avis!
Ha en fortsatt trevlig kväll
kramelikram

2008-01-07 @ 22:11:29
URL: http://gik.bloggagratis.se
Postat av: Mimmi

Hmm, ja du, det är frågan. Hur många pixlar laddade du upp bilden i på bloggen? Kram

2008-01-08 @ 21:11:11
URL: http://missmimmi.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0