PUMA

Jaaa nu kommer även denna underbara tröja hem till mig...
Den kostar 799:- i vanliga fall...men nu är det Rea på Josefssons Så den kostar bara 299:-
De är 60% rabatt...
De låter ju härligt eller hur??
Så för er som tycker om Puma eller adiddas eller Reebook..Så finns de ne hel del som är nedsatt nu..
Så kika in på Josefssons alt Ellos...
Samma sak ungefär...
Sen får man se om allt passar eller inte...Annars blir de att skicka tillbaka...
Skicka efter lite kläder o en bikini redan haha:p
Som om jag inte har så de räcker HAHA:D
ÄÄ en till gör inget...
man måste ju uppdatera lite...
Har dessutom bara en vettig...dom andra är några år gamla...
O den bikinin älskar jag det är faktiskt en adiddas bikini....
Helt underbar..tror itne jag har kvar de på datan...
Får fota den på nytt någon gång...

Annars blev de ltie kläder och sen gardiner...Hittade ett par bruna som kanske kan funka...
Annars en cream färgad hissgardin...
Undrar bara hur man sätter upp den...Hoppas att man kan hänga den på gardin stången de då är svårt att sätta upp på väggen...dels för att vi inte får...Helt sjukt och sen för att man itne kan öppna fönstret o så vidare då..
men men de märker vi de är skickat och kommer om några dagar...
kläderna får jag tyvärr vänta på...
Men det gör inget...
De kommer komma 25 Feb...
o då har jag precis kommit hem från London Så de känns ju rätt skönt...
Plus att jag får lön då..Så de blir fint...

Säg gärna vad ni tycker om tröjan...
Eller om du har en själv berätta gärna lite om den:D



Puma tröja

Sen kommer även den här väskan hem till mig snart...
Härligt säger jag bara...
Tycker faktiskt den är snygg o är den gratis är den ju bara snyggare behöver man själv inte betala flera 100 för att ha en bra väska när man reser..
Sen kan de ju vara dålig kvalitet o så vidare...
men jag o mamma har sånna hära väskor sen tidigare som man fått gratis när man skickat efter...
Inte lika dana då då utan FULARE...
HAHA O jag har använt min jätte jätte mycket...
O den är hel o funkar precis som en köpt...Inga probelm alls...
Härligt...
Hoppas denna är lika bra...
inte för att jag reser så mycket...
men efter resan till London vet jag att jag kommer få mer smak så det kommer bli mer...:D
WIEE



Så för er som vill ha denna väska passa på nu..Så fort ni bara kan för snart kan det vara försent...
Plus att det är 30% rabatt på dyraste varan så länge de inte är oranga hörn eller bara på internet varor...AA och Rea varor så klart...HEHE:D

image15




Nu får jag nog ge mig...Måste kanske ta tag i mig själv o fixa det som ska fixas...
helt sjukt jag brukar gå upp nu....men idag har jag sovit ut...
men jag är fruktansvärt yr i huvudet..
och HA HA de är jag alltid...men inte på de viset nu...Utan rör jag på skallen så snurrar allt..:S

Ha de så bra!

//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0