Önskelistan-Ny kategori

Jaaa jag tror att jag ska lägga till en ny kategori..Tänkte först kläder jag vill ha...men sen kom jag på att de kan ju vara smycken väskor parfym o så vidare...
Så därför ska den  få heta Önskelistan....
Där kommer jag att lägga in bilder och tips på vad jag vill ha...
Och känner man då mig och jag fyller år eller så vidare är det ju bara att kika in och kolla efter något som kan passa...
Sen får jag ju även uppdatera och de är så att jag skaffat mig något eller fått...Så man itne får dubbelt...
HAHA vad tror ni om det....
kan ju börja med att lägga in de jag redan beställt för det är ju önskelista...
Tyvärr kommer de inte komma förns 25 Feb... Men Jag ska tjata lite o kolla om jag inte kan få de 10 Feb i stället för de är bara bikinin som har 25 som datum egentligen....
sen är det nu och 25 Jan och 10 Feb..
Så 10 Feb tycker jag,...orkar inte vänta så länge vill ju ha sakerna NU...


Aja här snart kommer första önskelistan iallfall:D

Hope you enjoy...
//JK


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0