Ny blogg ännu en gång

Har kört med bloggagratis ett tag men vill å gärna göra bloggen lite snyggare..
jag tröttnar så fort på saker och ting så nu förnyar jag mig igen...
Fast jag har haft blogg.se förut men då hette det blogspot tror jag...
Eller om de var ännu en annan blogg som jag har haft.
Har iallfall haft denna "blogg" sida förut.

Har även bett en tjeja att hjälpa mig att fixa till den lite så att den blir snygg och personlig..Hoppas att jag kan lära mig hur man gör så jag själv kan göra det senare:D
HEHE:D
Vore trevligt.

Så just nu får bloggen se grå o trisst ut men snart hoppas jag att jag kan få lite liv i den..

De var allt för nu.

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0