Nu är det rätt igen

Nu är det som de ska vara...massa kärlek...

Snart är det dags för london..Eller snart o snart..
men AAA... jag säger snart...för jag är närmare en flygresa än vad jag någonsin varit...
Vi kommer ha de helt underbart där nere och får att ge malin lite extra credit...
Så ska jag skriva att hon ska sy upp min klänning som jag ska ha med mig Till London...
Färgen är super snygg har själv sett ut den efter hennes prover o virat runt mig i tyget hehe:D
Och själklart är formen på klänningen underbar....
Ni kan se klänningen på http://www.daisymae.se/ under dresses...De är den andra... kan till o med göra det enkelt för er och länka direkt till den...De är Även Söta malin på bilden..http://www.daisymae.se/item1.html
Super fin kommer den att bli och den kommer var helt underbar att ha när de är du och jag...

Förövrigt skulle jag jobba 12-17 imorn men Main hade visst nackspärr eller något så hon skulle till nån sån där som fixar till hehe...
så jag fick ta morgon passet men hoppas på att iallafall få gå hem vid 17...Orkar itne jobba en heldag Igen och utan lunch...


Har redan si så där 2 timmar innestående rast efter Mellandagarna....

BTW så funderar jag på att sälja min röda klänning som är köpt på VILA...Den är så där härligt JUL röd...
Och alla lappar sitter kvar den kostade 450 nåt...
som sagt helt oanvänd lapparna kvar och helt hel o ren...
Super snygg...
Säljer den då jag  inte tycker att den sitter snyggt på mig och sen vet att jag inte kommer att använda den o så nu ska ju Malin sy upp en åt mig...

Så är du sugen hojta till....
Du kan få den för ca 350...
kan lägga upp en bild med om så behövs...kommer lägga ut den på tradera om ingen nappar:D


Yes everything is allright...♥
//Johanna


En liten hälsning
Postat av: charlotte

du vet att du inte kan skriva sånt här, utan att höra med mig :D visa genast på msn ;D
miss u babe!

2008-01-18 @ 01:18:29
URL: http://charlottelita.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0