Maja eller Elsa

Jaa.. Nu har jag gjort lite undersöknigar av mamma...
Ska även göra det av Mormor för att se att de är rätt information jag har fått av mamma...
i vilket fall som helst så ska jag byta ut mitt Mellan namn KARIN till antingen MAJA eller ELSA... Då dessa två namn finns på min mammas sida men inte är upptagna av någon av mina kusiner o så vidare.

Så därför är frågan MAJA eller ELSA...

Har redan innan jag fick veta det här i dag sagt att mina barn ska heta Maja och Elsa...
Eller funderat på det iallfall...

men nu är frågan Maja eller Elsa.

Varför då Karin ska bort så är det för att det är från min Fars sida..
Och jag vill inte ha kvar det..
Då jag känner att jag ändå inte har något kvar från den sidan.

Vill mer eller mindre inte ha något kvar därifrån heller...
kanske min Hämnd jag vet inte...

Vill även byta efternamn...
Då Karlsson är ett av sveriges vanligaste och jag är trött på de..
Så vill jag ha ett efternamn från min släkt som jag kan föra vidare...
Fick veta att de funnits Svensson Gustavsson och de jag valde.... Engström...

De låter mera rätt liksom...

Johanna karlsson låter som en helt vanlig jaaa...
Och dom som känner mig vet väl mer eller mindre att jag inte vill vara någon vanlig svensson och heta som alla andra...

De finns självklart många som heter Engström också...
MEN  de är inte alls lika vanligt som ett son namn som Karlsson...


Så ska bara skicka efter papprena eller skriva ut så får vi se vad dom säger...



Så vad säger ni...
Johanna Engström

Jag tycker att de låter helt rätt...

hehe:D

Känns som om de är det jag har letat efter hela livet hahaha:P
asså inte just de namnet men något som känns rätt..
och här är det...:D
HEHE...
Nu ska jag bara prata med Mormor om de också...
Se vad hon säger...
De kanske finns något annat mer annorlunda efternamn som passar ännu bättre hehe:D



//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0