Jävla gubbar del 2

Vaknade runt 8 tiden av att jag trodde att det var någon i lägenheten... gick upp o kollade men de var ingen där... men sen gick jag på toa o då funkade itne vattnet...Blev arg...Då har dom stängt av vattnet idag o jag har inte duschat på 2 dagar... O då blev jag ltie irriterad...
Som tur var kom dom upp...Vet inte om de var första gången på morgonen...men dom var klara igår o sa aldrig att dom skulle komma upp nåt mer...
men de gjorde dom...
Så jag sa till om vattnet o dom skulle sätta igång det igen..
TUR det....
Så jag fick duscha...
härligt...


O ja som någon skrev tur att dom kommer o fixar det som ska...
SJälvklart är det bra...
men sen tycker jag att man ska respektera vems hem man går in i...
man ska inte bara ta för sig och slänga saker över allt...
Ställa sig med skitiga skor på våra stolar när dom har pall...
Använda upp en hel toalett rulle...
och så vidare...
jag tycker att dom borde ha saker med sig så att dom inte använder hyresgästens saker...
Tänk om de hade varit en av våra sista...
Vi har inga pengar till att köpa nytt...
men det är själva saken att bara sno åt sig av sakerna...
o ta för sig...
dessutom så vet jag att dom inte bryr sig eftersom jag hörde deras härliga samtal...

Dom skulle till o med gå ner till grannen o var dom inte hemma skulle dom gå in med huvudnyckeln utan att ens hyresgästen vet om det...
Är inte det ett tecken på att dom skiter i vem dom är hos eller vad dom gör...
Dom får inte gå in hos någon utan att ha klartecken på det...
O de spelar inggen roll om dom fick klartecken i går...
Dom kan egentligen inte bara komma in hos oss i dag utan att dom har frågat igen...
Mina förra hyresvärd dom frågade varje gång...och lämnade lappar om att dom skulle komma tillbaka...
dom här gör inget sånt...


så jag tycker att det är fel fel fel...
men skönt att dom kommer till en så man slipper göra det själv...men samtidigt bor man i lägenhet ska man inte göra det själv...
de är ju därför dels man bor i lägenhet...HYRESLÄGENHET!....

En liten hälsning
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:47:34
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0