Jag tror jag vet- mormors Stövlar

vad jag vill ha för skor nu...
Typ mormors stövlar....
Såna dräa snygga med mönster och snörning fram...
Inte ful utan snygga...
kort klack...Ska ju kunna gå i dom hehe:p
AA de vill jag ha...
Ge mig... någon som vill låna ut :P HAHAH

Säg vart jag kan få tag på ett par i stlk 38-39...
Please....:DD:D

//J.K


En liten hälsning
Postat av: emma

ja, jag tänkte gå för att skapa nya kontakter i norrköping. är rätt nyinflyttad eller det kanske man inte ska säga heller. flytta hit i augusti förra året. men känner inte så många här uppe :) vart i norrköping bor du då? uppvuxen här?

2008-01-26 @ 19:49:08
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

jag bor vid väster tull komvuxet ligger över gatan nästan om du vet? Jag är från Mjölby tidigare så har ju vänner nära också :) hehe.. men umgås inte med de så jätte mycket. vad gör du på dagarna pluggar eller jobbar?

2008-01-26 @ 19:58:24
URL: http://emma86.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0