I need to belive in my self

Jag är nere just nu och det är inte mycket som kan få mig att komma upp förtillfället...
men jag tackar alla som ger mig de jag behöver nu....
För de hjälper mig på traven att komma upp igen,..
Vara sig de är mina nära som visar omtanke eller om det är Anonyma....
Tack alla....

Idag hade vi möte på jobbet..De gick bättre än väntat...och jag hoppas att vi båda lär oss av de här och gör jobbet till de bästa jobbet...
Vilket jag tror om jag bara vågar stå upp för mig själv...

Jag vet att jag ska göra saker och inte vara rädd...
De finns dom som ingen ens frågar...
och jag sumpar mina chanser som jag får....

Jag lovar....Jag ska börja leva...

har redan planerat in en massa att göra nu...
Träffa kompisar o så vidare...de känns super härligt...
och jag kommer komma tillbaka o då kommer jag vara så mycket starkare och jag ska ta tag i mitt liv..göra det som är roligt...
Inte tacka nej...
Tack Anonym för att du fick mig att inse....

Tack charlotte för ditt inlägg...

Tack Evelina för dina värmande ord... fast de blivit som de blev mellan oss så bryr du dig ändå och de gör mig rörd...

Tack Kim för att du finns för mig....

Tack Petra för att du finns, fast så långt bort.

Tack till MALIN...vi känner inte varandra direkt men vi pratade lite idag och hon sa att vi skulle gå ut o ta ett glas vin eller bara fika...
Vi har knappt pratat med varandra mest bara hälsat o så där...
men jag gick in till henne för att kolla lite på produkter men de blev privat snack i stället och en invit till ett glas vin...
Ja jag kansker har kommit en bit på vägen fast jag knappt kommit i gång...
Och de här stärker mig ännu mer...


Jag lovar att 2008 ska bli allas år...
Alla säger att dom ska ändra sig....I år... Hmmm???
nae ändring.... 2008 ska bli mitt år...
de ska bli mitt ego år...
Då jag lär mig att gråta ut de tårar jag behöver, de år jag tar för mig, de år jag visar att jag finns, de år jag gör det jag vill, de år jag gör de som behagar, de år jag står upp för mig själv, de år jag itne tar NÅGON som helst skit...

De är MITT år...

Med början idag....

Jag ska skriva ut en lista på vad jag ska ändra...

Börja tänka på mig själv
Ta för mig
Göra roliga saker
Festa
Skita i fjortisar
Skita i *************
Jag ska göra det jag vill för att ha kul
Inga ånger
Inget tvekande
Impuls saker
Visa mig själv att jag är speciell
Visa mig själv att jag är värd mer.


Vill ni hjälpa mig???
Peppa mig???

Please

Ska även börja träna
Vill simma, springa och börja Yoga
Vill bli av med energi så att jag kan sova och vill lära mig att koppla av så att jag klarar det här och framför allt kan sova:D


//Johanna


En liten hälsning
Postat av: Mimmi

Haha jag är precis likadan! Kan aldrig följa serier på tv:n, missar alltid nåt avsnitt och sen tappar jag lusten :P Mycket bättre att se på datan! :D Kram

2008-01-10 @ 21:30:12
URL: http://missmimmi.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0