Hur orkar ni? Självsfrände!

Hur orkar ni som bloggar jätte mycket med det när den här skiten inte fungerar...
Helt sjukt bara haft den här bloggen några dahar o är redan skit piss på att den inte fungerar den innan hade jag inga problem med alls..
O då undrar jag hur i helsike alla de "stora" bloggarna ORKAR upptadera så mycket när det är en sådan skit server denna blogg ligger på??!!!
Alltid varit strul... de är ju jätte trisst...

Nu alltså sisådär 4 timmar senare ligger jag i sänge o kan kanske få iväg de här inlägget...
Har kollat en massa på one tree hill..
Jaa kanske fjantigt men jag är fast...men jag kan inte  följa serier på tv då jag alltis lyckas missa... sen vill jag inte planera mitt liv efter en serie.. nej tack kan inte idag ska kolla på one tree hill HAHA det vore ju patetiskt...
nae jag kollar när jag känner för det och idag har jag kollat på 5 st på raken haha:D 40 min långa...Jaa å så blir det...
Klockan är mycket känner mig inte trött.,,,
killen jobbar...
jaa vad ska man göra....
men men så är det...
Ligger i sängen nu lite bortskämt med trådlöst internet o laptop.. men visst är det nice:D

ska väl försöka sova nu trotts allt...
Kan ju behövas... visserligen klarar jag dagarna på jobbet ändå men...
hmm Torsdag lär bli en jobbig dag trots att jag inte jobbar..:s
ska ha möte....


Ska säga de jag vill ha sagt...Trodde hon skulle ringa innan så jag kunde få lte backup....
men nu är det  all me....
No back up....

En anning jobbigt kanske...
men jag måste göra det för att rätt ska vara rätt...Och för att Min lilla favo inte fick gå utan att få rätt...

Fega jag ska tala ut...
Håller ärligt talat tummarna för mig själv...


Men vi alla förändras och växer de här kan vara väldigt bra för mig att göra..
Stå på mig och kämpa för vad som är rätt och fel och inte bara tiga...


Talk TALK talk....

I have to do this..
AND I hope I bring some goodness out of this....


Vill ni veta en hemsk sak...Häromdagen såg jag min pojkvänns själsfrände...
Dom såg ut att passa så bra ihop att jag nästan blev rädd...
Känns som att jag vill äga det till honom och låta honom gå,...
Men hur vet jag att de är så och hur vet jag att han vill..
vet att han tycker att hon är snygg.....

Men hur ofta får man den tanken i skallen genom att se två personer prata ca 5 min???


Har de hänt dig??

De känns lite jobbigt...
Ska man tiga eller tala?
jag menar det handlar om hans framtid och  min och jag kanske inte ens har rätt...
O de har jag säkert inte... men Hela min kropp sa att dom var perfekta för varandra...

De känns rätt hemskt när både hjärtat och hjärnan säger det...

Låter jag sjuk??? Eller vad??
Snälla någon som har kännt så här förut???

Men samtidigt kan man ju inte bara säga Öh jagh tycker att ni passar perfekt med varnadra hela min kropp säger det...
Är  väl ingen jäkla kärleksförmedlare heller...
men tänk om jag hindrar dom från att verkligen få det Ultimata??!

USch så jag skriver...
Vilka tankar jag har så här sent på natten....

Men det känns nästan som om att det var jag som tog honom i fårn henne...

Som om hon var före mig o sen kom jag o förstörde allt...

hur vet jag att vi är rätt??

Äre vi rätt??
hur vet jag att han tycker det??


han har aldrig haft något riktigt förhållande ås hur kan han veta att de är mig han vill ha???


Den tanken har jag haft många gånger...


Jo tack....
Inte lever man lyckligt jämt...

Jag unnar dig all lycka jag kan Charlotte för du har verkligen haft tur som hittat en kille som gör allt för dig...
Han överaskar dig och ger dig gåvor...
Han ger dig den kärlek du behöver...
Kan man hitta bättre än det...


Borde sluta med detta nu och sova i stället...


Ha överseende med stavfel och att de är klottrigt klockan är snart två och som sagt LIGGER ner i sängen o skriver detta...
på rygg btw... haha...
JAa de låter skumt men det fungerar alldeles utmärkt...

Vill heller inte sova...
Usch...

Kan inte sova... bara vaknar o tror att de är någon där hela tiden... Är så orloig i själen så de inet är sant...
Alltid varit det....
Vaknade 10 sek innan killen satte NYCKELN i nyckelhålet...
de ni...
Vaknade o såg att han inte var där han tänka undra när han kommer hem o sen hörde jag nyckeln.....

Nee ska inte störa er mer...

Ha en jätte trevlig yr läsning av detta blogg inlägg.... något ni inte hajade skicka i väg en kommentar.... hehe så KANSKE jag kan svara på det...
det är ju inte säkert svamlar väl mesta dels nu...


♣GOD NATT♣


// J

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0