Envy me

Jaaaaa nu är det exakt en månad kvar tills jag sitter på ett flyg till London... Shit...Eller jag kansek till o med är i London vid denna tidpunkt...
men det är inte bara EN månad kvar till LONDON...
de är dessutom en månad kvar tills vi har varit VI i 2 år... Fatta TVÅ år.. det har gått grymt fort...och jag som inte ens hade tänkt satsa på dig i början...
jag hade bara tänkt se vad de skulle leda o sen jaa...
Men de höll...
Längre  än vad jag någonsin hoppats och trott...
men jag är glad att jag tog chansen..vad hade jag att förlora...en månad eller två genom att dejta dig...
inte mer..
Men nu är jag lyckligare än någonsin...
Och många säger att man har hittat rätt när man kan se en framtid med personen..
och de kan jag med dig Älskling...

På tal om det så har killen sin "gamla" parfym på sig idag..
Alltså den han hade då vi träffades i början...Då vi två blev en...:P

de roliga är att de är Gucci Envy....
Vet ni vad jag bar för parfym vid samma tidpunkt..
JUST Gucci Envy.....

Är det inte lite skumt???

Båda hade Gucci och båda hade Envy....

Jag tycker att det säger en hel del..


Iallafall för mig...

ÅÅ den luktar underbar och idag när jag kände lukten började de pirra i magen på mig...
Minns den dagen i skolan...
ÅÅÅÅ han var sååå snygg men ännu inte min...(tror jag)

men såå fiiiiin...

kan itne ens fatta nu att jag funderade på att inte ens ge dig en ärlig chans..
men jag var så trött på killar vid de tillfället och hade bestämt mig öfr att vara singel och ta hand om mig själv...
men det fick jag inte...
eller jo men samtidigt fick jag dig...

Underbart.... en månad kvar....
kommer att ta en massa bilder...
Och de kommer bli helt underbart...



idag fick jag hålla i lilla oliver....
ÅÅå han är sååå sööööt.....
fast han kräkdes på mig 2 ggr:S

Men de är lugnt...

han var så tyst och lugn...
Jätte söt...

Dom fick låna min kamera så att dom kan ta lite bilder på honom...
Deras hade gått sönder....
Så dom hade inte fått några bilder från BB aa förutom med sina mobiler...men det är inga höjdar kort då de inte är några super mobiler...tyvärr...
dom måste ju passa på när han är liten för om en månad är han större och om två månader ännu större..De går så fort när dom är sååå Små..
men dom är Sååååååå söta.. OO jag Älskar...
han var en envis och stark liten rakare...
Ååå... Kär hihihi:P
men nu får dom iallfall låna kameran så länge dom behöver så att dom får lite fina minnen.Föreviga dom liksom...
Bara vi får den till LONDON...
de var enda kravet haha:D

Wiiieee vill åka nu....



ÅÅÅ lite nervös...
På torsdag är det dags...

De gäller kanske inte många timmar...
men jag vill så gärna ha det....

Klädaffär here I come...


få mer arbetserfarneheter..
Komma längre i livet...
för att sedan hitta det ultimata jobbet...
vet fortfarande inte om man ska jobba i affär...
eller om jag vill bli egen företagare...men då blir de ju affär de med
eller om jag vill bli inredare...
Hmm jaa...
Vi får se vart livet för mig...

Ha det gott.....

Sängen kallar...

//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0