Bantningshysteri

Fy fan vad jag är trött på den här jävla bantningshysterin..
Jag fattar inte att tjejer som är lite kurviga MEN som har ävlrden snyggaste kropp ska banta bort den för..
Fattar heller inte hur kul de kan vara att bara vara ben till slut..
Allt ni har försvinner...
Era bröst eran stjärt era lår...
Killar vill ha nåt att ta i...
Sluta upp nu...
Dessutom finns de dom tjejer som skulle Döda för att få gå upp lite...
De finns dom som är smala och inte vill vara det...
Fattar ni inte att de är menigen att man ska ha fett på kroppen...
MAN SKA må bra...
Jag har själv varit där när jag var mellan 15-17...
Men fy fan vad dåligt jag mådde.

Jag åt aldrig en ordentlig måltid...
Men vet ni här kommer de stördaste jag gjorde de inte för att jag tycket jag var tjock...
De började i skolan då jag tyckte de var pinsamt att äta mat bland allt folk..
För att jag mådde dåligt..
Aldirg för att jag ansåg att jag var tjock...
Så sluta anse att ni är tjocka...
För alla människor är individuella...
Ingen ser ut som någon annan...
Alla är egna...
Var därför den ni är kroppsmässigt..
Försök inte bli en i mängde,,,

De finns folk som har bloggar som skryter om vad dom inte ätit idag ...
Hur  dum är man inte då...
Fine om man vill vara hälsosam...
Men gör de rätt...
Sluta banta...

Fan vad man önskar att en mening från en person kan rädda en annan person..
Tänk då om alla som skrev som jag fick alla som håller på, att förstå vad dom sysslar med...Att dom genast borde sluta...
De är varken vackert eller läckert att se ut som ett skelett...
De kan ni göra den dagen ni ligger i kistan och tynar bort..


men gör de för gud skull inte medans ni lever..För fortsätter ni kommer ni snart ligga i kistan....


Förstå mig...


En liten hälsning
Postat av: Michis

Uj, ja! Och så ger jag dig en sån där bantningschoklad idag, men det är ju bara för att jag är buzzador och ska göra lite reklam för modifasts choklad som faktiskt är ett nyttigare alternativ till en snickers! :D

2008-01-22 @ 15:47:48
URL: http://michis.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0