An old friend of mine

JO idag har jag gjort mycket roligt på jobbet...
Hehe... fick dekorera såna hära papperställ jaa kan inte förklara men skit samma...
Dom blev iallafall egna och ingen kommer ha lika dana som oss...
Klippt ut text från ett kuvert så det fick bli Handla på OOUPS och få 200 orgasmer...
HAHA den tyckte jag var helt klockren...
Jag menar det är ju sant beroende på vad man handlar...

Sen har jag även räknat kassan o bankat...
Så jag har fått göra chefs görat idag...
känns bra för då lär man sig tills den dagen de verkligen gäller om Tina är sjuk eller bortrest...
Nu ska jag snart nanna kudden...
Bra att komma i säng tidigt...
Då är man ju människa i slutet va dagen..

Har även varit o fikat med Evelina idag.
Och de kändes bra.
Vi har inte träffats på jätte jätte länge o de har varit lite saker bakom oss som hänt.
Men det kändes som om vi har varit kompisar och pratat med varandra hela tiden...
Vi liksom uppdaterade varandra fast på ett naturligt sätt..
jag berättade om mitt och hon om sitt som om de vore hur självklart som helst...
och jag måste säga att det kändes väldigt bra...
För att inte ha pratat öga mot öga ordentligt på ca 3 år..Tror jag att de blir faktiskt...
Så kändes det väldigt bra...
Ingen pinsam tystnad inga konstigheter...
Bara helt vanligt...
De kändes grymt skönt...
och jag hoppas att vi kommer göra om det...
Du får komma hit någon dag då Nisse har städat HA HA...
Och se hur det ser ut..Hur vi lever...
O sen när du har flyttat så får jag/Vi komma o se hur ni har det..

Hoppas det är början på våran fortsättning...

Tack för idag....

Hade tänkt lägga in en gammal skön bild men jag har dom inte på dator ännu...
HAHA...
Men men..
De får komma upp andra bilder andra ggr...


"There is no goodbye for us. Wherever you are, you will always be in my heart.-Ghandhi.

//Johanna






En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0