Vill du ha min design?

funderar på att ändra min blogg design ännu en gång...
är inte helt nöjd..
Någon som skulle bli nöjd med dne jag har nu...
Släng in en kommantar kan jag skicka bilderna till dig så kan du lägga upp dom på din blogg..

...

Hmm de är få som kommentarar nu och de är grymt tråkigt..
vet att jag själv slängt in en komentar till ganska många men har själv inte fått nåt tillbaka:S
Trisst:(

//JK

En liten hälsning
Postat av: evelina

jag tycker din deign är jättefin! (rosa =) )

2008-02-07 @ 10:00:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: vevv

haha, stackare. Jag slänger in en kommentar här så du blir lite glad! =)

2008-02-07 @ 10:29:46

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0