Tips och idéer mottages gärna:)

Någon som har lite tips på hur jag ska göra på sidan!..
ny design ny header...
någon som har lite smakråd...
färg form...
är ju inte super bra o photoshop så jag vet ju inte hur mycket jag kan...

Skulle vilja lära mig hur man gör när man har bilder så att de ser ut som att dom ligger i headern och i själa bloggen..
hmm svart att förklara...
kan länka till ite bloggar sen för att visa hur jag menar..
hehe:D

Ska snart hem till mamma och spendera HELA dagen där...
tar med mig datorn i fall jag får allt för tråkigt....
Funderar även på om jag ska ta mig ett bad...

har nämligen inget badkar..och förut badade jag HELA tiden..duschade aldrig...
men nu har jag duchsat i5 månader...
saknar badandet...
aa vi får se...
vi ska ta en väng ner mot stan med...

kolla på tyger på jofotex....kolla på kläder på trolltyg dom brukar ha jätte mycket skit snyggt.inte varit där på ett halvår:(
Usch...
hemskt


men men så så ser min dag ut...

bar slappa o göra bra saker..
kanske köper lite tyg med och syr mig ett linne hihi:P¨

nnee ede tror jag itne...
åå jag undrar om Malin är klar med mina grejer:P
eller inte klar...
men halvvägs:P
 hehe:D

hihihhihihi...vill se...


Nej ni...
Nu ska jag kolla lite på internet om jag kan hitta nåt snyggt att anvädna till bloggen eller om jag kan hitta lite tips:p
:D



Ha en bra dag...

//J.K

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0