Sick

Usch mår verkligen inte bra.... igår hade jag ont i halsenv undernatten kändes de som om jag svalde genom ett sugrör...
I natt kunde jag inte ens somna öfr att jag var så varm men ändå frös... gick o la mig runt 11 tiden och somnade inte förns 1 halv 2:S
de är helt sjukt.. i dag känner jag att jag har feber...
Har onr i ryggen och nacken som jag alltid har när jag har feber...
men jag msåte till jobbet och lämna en skiva...men jag vet inte hur länge jag kommer orka jobba...
egentligen borde jag inte gå alls...
så som jag känner mig...
men vad ska man göra?
Jo sjukanmäla sig men skivan då...
måste lämna den o kan jag ge ner o göra de så kan jag säkert jobba ett litet tag med...

bläääääääääääääääääääää mår inte alls bra....
hela kroppen värker de är typ bara ansiktet som inte värker...
huvudet ryggen nacken fötterna fingrarna halsen MAGEN:S

men värst är nacken o ryggen...

Usch jaa...

Kanske bli bättre änder dagen... knappast troligt men ändå....
Dom kanske får klara sig utan mig på modevisningen...
ska ju ändå bara fixa håret på C och hjälpa till med kläder och smycken....
Tror att dom kan klara de själva...


Hoppas ni andra har en kanon bra dag....

//Sjuklingen

En liten hälsning
Postat av: V

En krya på dig kram med massa friska baskelusker kommer här*

2008-02-29 @ 15:52:50
Postat av: Michis

Hoppas du kryar på dig snart gumman! *kramar*

2008-02-29 @ 16:27:01
URL: http://michis.blogg.se
Postat av: evelina

haha japp, här i linkan bor vi =) trivs gör vi ju iofs, men det är så långt till alla våra nära och kära vilket ju är lite trist!

hoppas du kryar på dig!

kram

2008-02-29 @ 21:48:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0