Ny bild ute nu

HAH... jag bara tänkte eftersom jag så sällan visar vem jag är så kommer här en bild från igår faktiskt...

har faktiskt inte lagt upp en ända bild på mig själv på den här bloggen..
de är rätt så bra gjort för att var mig...
men sen så an de vara så att jag förtillfället inte trivs i min kropp...O jag har inte tid att fota eller lust heller för den delen...
men here I am...

image44

And here we are...
inte världens bästa fotogram eller tajming men:D de är mys från idag.
image45

Så alltså i dags på alla hjärtansdag gjorde vi inget speciellt...
Vi har varit med varandra hela dgen o de är super...
dessutom åker vi till London om 8 dagar och där kommer de blir mer kärlek än någonsin...
hehe:D

Hoppas ni andra hade en jätte bra dag....
ni får jätte gärna berätta om den här:D

//JK

En liten hälsning
Postat av: Sandra

Söta bilder!! Trevlig helg.

2008-02-15 @ 19:44:37
URL: http://froggire.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0