Nu är dom här

Idag kom dessa kläder hem till mig:D
WIEE....

Tyvärr var Bh:n för liten en 70B...
har då insett och förstått att jag visst ska ha 70C:S
Fattar inte vart dom brösten kom i fårn...
HAHA:P
Så den var för liten...
Någon med 70B som vill köpa???

Den rosa tshirten vet jag inte om jag vill behålla...
Den kändes väldigt stor upp till så de blir lätt bara axlar:S
kanske funkar tillsommaren men jag är inte 100
Puma kläderna var helt 100...
Så jaaa....

image22

Dessa varor kommer alla i fårn Ellos och Josefssons...

Tycker att dom är riktigt bra där...


jag har haft mycket mail kontakt och ingening för odm är omöjligt...och de tycker jag är super.
Som jag bad dom skicka mina varor tidigare de gjorde jag  ifredags..fick svar imåndags att dom skulle komma
igår fick jag mail att varorna var på G...och idag var dom här...
Härligt.


//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0