Now is the time

Jag har så länge flytt i från allt...
hela livet...
Jag har färgat håret och ändrat mitt uttseende för att få bort de jag rymmer ifrån.
jag har bytt skola för att jag tror att de ska hjälpa mig att komma bort från de jag vill bort ifrån...
hela mitt liv har jag rymt i från något som hela tiden funnits hos mig.
jag har bara gjort en massa yttre ändringar för att komma bort istället för att göra den ända riktiga ändringen för att kjomma bort från de jag vill bort ifrån för att

men nu vet jag...de är de inom m ig som jag har rymt ifrån..Som jag har försökt få bort genom alla dessa år...
och de är nu jag verkligen förstår vad jag måste göra...
De kommer inte hälpa med att färga håret eller så vidare för att förändra mitt liv...
De är mitt inre som måste bearbetas...

Nu är jag redo, nu är det  dags...


För att prata om dagen idag...så var de verkligen itne min dag...inte min morgon..Allt gick åt helvete...
Jag har haft ont i mitt ena öga ett tag...
Igår var de verkligen jätte irriterat...
OCH idag...Lyckades jag med något som gjorde såååå jävla ont...
och som var så jävla klantigt och jag kunde inte mer än gråta för att de gjorde så jävla ont men samtidigt garva åt mig för att jag är Såååååååå klantig....
Jag hade precis tagit på mig parfym och skulle sätta på locket på¨flaskan... men i stället lyckas jag sätta korken på halva sprut grejen så jag lyckas spruta ut en massa parfym, och parfymen kom ju då inte bara ut i luften...utan ALL...och jag menar verkligen ALL parfym kom, (jag kände till och med själva sprutet) rätt in i de ögat jag inte hade ont i...
Så de ända ägat jag kunde se ordentligt på sprutar jag en massa parym i...
Så jag kunde inte se på 1 timme...Efter 2 timmar kunde jag titta lite grann...
kan ni fatta hur ont de gjorde....
Och just de ögat jag inte hade ont i...de kunde väl iallfall varit de andra ås jag kunde haft ett öga att se ordentligt på..,,
Så hela dagen idag har jag känt mig febrig och sjuk för att de har gjort ont i ögat de är svidigt och brännt...
AJJJ
Stackars mig...men samtidigt såååå klantigt av mig..

Aaaa så har min dag varit...
Fy fan...:S




Snart kommer mina kläder...bad dom från ellos att skicka i väg min beställnign tidigare och låta de andra vänta..Så om några dagar...
:D
Wiie...
härligt...

//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0