Nee asså

kom igen nu de här är helt sjukt jag har haft 11 HAHAHAH jajajajja skratta ni bara.... de är ju inet så att jag ligger på topp listan eller syns så där jättte mycket.. men jag har haft över 11 läsare redan o klockan är bara 20 över 12 alltså en ny dag...
jag vill veta vilka ni är...
Snälla även om du är inne för första gånge skriv bara hej...
snälla snälla...
vill så gärna hitta fler bloggar att läsa...
Och se vilka som läser min blogg...
Åå snälla....

bara ett litet hej räcker...
inget mer:D
om ni inte vill förstårs...
de vore ju trevligt:D


//JK

En liten hälsning
Postat av: Daisymae

Hej hej! Ska börja sy kjolen å toppen nu =)
Syns på jobbet sen!

2008-02-14 @ 08:27:53
Postat av: Sebbe (vevves och niklas sebbe alltså)

Hej!
Du var himla desperat där att få veta vilka som varit inne! hoppas allt är bra i varje fall. (Jag hittade din blogg genom länk på Vevves!)

2008-02-14 @ 11:34:12
URL: http://sebbeki.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0