Lite bilder ifrån London

JOoo just nu blir de bilder som får berätta....
vet att jag skjuter upp alltihoppa men jag har inte ork...
Håller på att bli sjuk:S:(

har jätte ont i halsen är helt svullen....
O magen är ltie halv mojje och typ as varm fast fruser o jaaaa ni vet...
såna dära symptom på att man hålelr på att bli sjuk ont i rygg o nacke:S
inte så värst kul

Och nu har jag gått på stan med challe HELA dagen så nu är jag mer slut än innan:(

Vill typ bara grina...
öronen värker också...
USCH

//JOhanna



ja här är lite bilder iallfall...JAg LOOOOVAR att jag ska uppdatera bättre... kanske gör de sneare idag... eller i helgen... får se hur jag mår....

Klicka på bilderna för att förstora...:D


Ps Ann Summers är ungefär motsvarigheten till svensnak Ooups:D:P


//johanna

ps nu ska jag fortsätta hjälpa en kompis med hennes blogg:D
Hoppas de blir bra och att hon blir nöjd:):D

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0