Klicka hem

de är så lätt att bara klicka hem saker...Och de är farligt...
Jag har då klickat hem dessa nu.
Lovar inte att jag behåller de..
Usch de är lite hemskt jag behöver de inte ens...
Så varför skicka efter??
Jo för att inget i min garderob passar längre...
De har krympt o jag har växt så jag blit tokig när jag ska klä på mig kläder på mornarna då inget passar...
O jag vill inte ha allt super tajt...
Vill ha nåt långt typ tajts o en långt Tee...
Aja...dessa är på G hem...
så får jag testa så får vi se...
Fick visst även en rätt snygg jacka med från ellos.. och gratis frakt ...
Så de är ju lite plus...
AJA som sagt de är så lätt att klicka hem...

fy mig...

aja ha de bra...

med några ändringar på färgerna så är detta vad som kommer...
Alltså de med en bock vid sidan..
image48
Kostade inte ens 300 med frakt o så vidare..De är ju nte så falrigt för 4 toppar och en kjol???

image49

Runt 5hundringen för dessa plus ett par as söta strumpor som bara kostade 15:- hehe:P

// Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0