Hej Hopp

jaa jag överlevde London...
de är sant...
Tur eller ej haha:D
Fy fan vilka galningar dom kör ju på helt fel sida av vägen:P
HAHAH
Aja hinner icke uppdatera så mycket men jag antar att jag kanske har  några sugna läsare som vill ha lite nytt att läsa...
så imorn kommer de ett jätte inlägg om vad vi gjorde o så vidare även en massa bilder...
idag, nu hade jag faktiskt tänja vara lite ego och lägga upp några OLD pics....
Så enjoy...
:D:D
HAHAH....


JJaaaaahooppppp de blev bara två för att SOM VANLIGT så slutar blogg.se sluta funka... ibland fattar jag inte varför jag gick över hit...Är så trött på att man inte ska kunna uppdatera vilken tid på dygnet som helst....
Åååååååå

Nu blir de sängen HEJ DÅ!....

En liten hälsning
Postat av: vevve

ooh, ja! jag vill veta vad ni gjorde och se massa bilder.

2008-02-26 @ 23:52:46

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0